W minionym tygodniu, prawdopodobnie był to czwartek, 17 grudnia, oficjalnie wystartował salon Tesli w Polsce, poinformował portal www.elektrowoz.pl. Od tamtego dnia trwają odbiory samochodów na ulicy Radzymińskiej 334 w Ząbkach, w dawnym salonie Opel Auto Żoliborz. Co ciekawe, tym razem nie było poślizgu, lokalizacja natychmiast pojawiła się na mapie Tesli.
Tesla i jazdy próbne – jak się umówić?
Polski salon Tesli najłatwiej jest znaleźć na mapie udostępnianej na stronie Tesla.com TUTAJ. Znajduje się tuż za Warszawą, w Ząbkach, naprzeciwko wjazdu do centrum handlowego M1 Marki.
Równie trywialne jest umówienie się na jazdę próbną: wystarczy na mapie kliknąć „Umów się na jazdę próbną” albo przejść bezpośrednio na stronę formularza TUTAJ, za pomocą którego wyrazimy chęć przejażdżki samochodem. Potwierdzenie otrzymamy mailem, natomiast termin umówi z nami konsultant telefoniczny.
Aktualnie w salonie wydawane są głównie Tesle Model 3 oraz pojedyncze egzemplarze X i S. Z nieoficjalnych informacji, które uzyskał www.elektrowoz.pl wynika, że przydział samochodów na Polskę wyniesie 40 egzemplarzy, więc większość oczekujących musi poczekać na kontakt w 2021 roku. Ma on nastąpić w lutym, ale nie ma gwarancji, że samochód zostanie dostarczony już w pierwszej fali, tj. przed zakończeniem I kwartału 2021.
Nowe Tesle Model 3 w olbrzymiej większości powinny mieć:
- elektrycznie otwieraną i zamykaną klapę bagażnika,
- pakiet chrome-delete, tj. czarne zamiast srebrnych listwy, klamki i elementy wykończenia lusterek i kamer,
- klejone szyby w przednich drzwiach,
- pompę ciepła,
- odświeżony schowek w tunelu środkowym, ładowarkę indukcyjną,
- odświeżony kokpit,
- nowe felgi Aero w wersjach SR+ i LR,
- nowe felgi Ueberturbine w wersji Performance,
- ogniwa LFP w wariancie SR+,
- ogniwa NCA lub NCM w wariantach Long Range i Performance.
Do końca pierwszego kwartału 2021 roku we wszystkich Teslach Model 3 i Y na świecie powinny pojawić się ujednolicone reflektory matrycowe (ang. matrix LED). Poznamy je po soczewce w zewnętrznej części obudowy oraz zupełnie innym strumieniu światła:
u mnie to samo. TESLA YP 2023r.z Berlina.
blad-to-elektryka-trzeba-wymieniac-akumalator-nie-ma-gdzie-skladowac-zuzytych-moze-gaz+dissel-benzyna-przerobka-abskomputer-zdjac-slabe-punkty-odcisk-palca-wieksza-mocsilnika-benzyna-katalizator-sylwetka-ferari
wadliwy-komputer-pokladowy-razem--z-zaplonem-lepiiej-na-odcisk-palca
kocham tesle essa.
Tak bywa :)